Sunday, March 15, 2009

VIVA 1st DAy..

Hari ni adalah Pembentangan Final Year bagi
Projek TAhun AKhir Untuk Budak2 Art MAnagment..
APa yang kitaorang kena buat
adalah membentangkan semua isi kandungan bab 1-5
berkaitan kajian yang telah kami lakukan selama
setahun...
Pembentangan tu akan di nilai oleh 4 Orang LEcturer iaitu
* En Sheikh AZahar
* Miss KAren
*Pn Rahah
*Pn Zarina
*Pn Ana

dan
Selepas itu..
kena soal pulak.....
Kena soal Satu HAl...
Kena Hentam Pun Satu HAl..
TApi Apa2 Pun Semua Kena Tabah LAh..

Tapi aku tak sure hari ni siapa YAng akan Present sebab
aku asyik fikir hari aku present jer..
HAri Jumaat ni..
So lepas aku balik dari Tgk present ni.. aku akan
cerita apa yang berlaku
okies..

2 comments:

Ismael Zaharee said...

kas, good luck for your VIVA. Do the best ek. Same goes to Farhan ngan alex. Krm salam ngan deorang sekali.

Ganmbatte =)

Cik Kasma said...

aok.. thx..
takut ba dtuk.. papapun.
Thx,,