Monday, March 2, 2009

Kanak-kanak tiga tahun disoal berhubung kematian bayi

02/03/2009 3:51pm

KOTA BAHARU 2 Mac - Kanak-kanak perempuan berusia tiga tahun akan disoal bagi membantu pihak polis menyiasat kematian adiknya berusia 14 bulan yang meninggal dunia di Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) di sini semalam.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Kontijen Kelantan, Supt Othman Nayan berkata, pegawai polis akan dihantar ke rumah kanak-kanak tersebut untuk mendapatian kenyataan berhubung kecederaan di bahagian kepala yang dialami mangsa.

``Kami perlu mendapatkan kenyataan dari kanak-kanak ini walaupun ia agak sukar, kami akan cuba,'' katanya di sini hari ini. - Bernama

sumber : http://www.utusan.com.my

uishh... bahaya betul kes mcm ni... kesian kat kanak2 tersebut.. bila keadaan macam ni berlaku

kita tak tau nak salahkan siapa.....

2 comments:

tim said...

btl3..cyan dak 2...yg pkck polis 2 lak phm ker per yg dak 2 nk ckp nt????huhuhuhuh

kasma said...

tu lah...

hiss polis tak de keja kot......