Thursday, March 12, 2009

aku pelupa..

Aku mmg pelupa...
ntahlah sejak ddk di UNIMAS..
aku rasa aku semakin pelupa..
dan benda yang aku selalu lupa adalah..
KUNCI.. ya.. kunci blik.. tak tau lah napa.. aku rasa dlm seminggu tak sah klu
aku tak tinggal kunci dalm bilik.. aku selalu gak tertinggal HP...
tadi pun aku lupa nama file poster yang aku nak print...
dah syok2 smpai kat DATA PRINT.. aku nak print terlupa nama file yang aku nak print...
terpaksa balik semula ke cempaka..
aduh rasa bersalah plak terpaksa mnyusahkan org itu.. ( SORRY bos!)
tak sngaja nak lupa...
hum.. terpaksa tawaf unimas hari ni semata-mata sifat pelupa aku tu...

aduh mcm mana nak hilangkan sifat pelupa ni...

8 comments:

saypool said...

klu lupa skali 2 tak apa la..klu dah hari2 lupa..masalah tu..
mungkin awak penat ...keja byk..
mcm2 nak d pikir..

kasma said...

mybe Kot....

Ayan said...

hwhehehehe...
minum milo xnak bg org ya jd pelupa ya...

kasma said...

elleh...
minum milo..
tp kmk mls molah.. kmk mau suwuh org molah utk kmk..
heheheh

Ayan said...

hahaha..
sp la malang molah milo ya..
hehehehe...

mtk milo lok...

kasma said...

malang Me mun molah kan kmk Milo..

sik.. org ya hrus rasa bertuah.. sbb dapat pengiktirafan utk molah milo buat RAtu tok...( ratu ker??)
hehhee

Ayan said...

yeshza...
u are the queen...

heheheh...
betol betol betol..

kasma said...

ohoh...

tengkiu2..

nang best juak ada org mengakuinya...
heheeheeh,,,