Thursday, March 5, 2009

so LAZY...

aku sangat gembira menikmati hari ini...
sebab hari ini... adalah hari jumaat......
yess.. aku tak tak de kelas, walaupun sebenarnya ada......

argh... malas aku nak p kelas.....
aku masih terkilan.....
aku nak ddk di bilik aku mencari ruang untuk diri aku sendiri...

semalam aku tak tau mengapa aku begitu mudah
mengalirkan air mata duyung aku ni.....
hurm.. mybe aku dalam keadaan stress...
sehingga hal sekecil kuman.. bak kata orang itu...
aku nak ambil hati...

takpe2.. aku dah lupa hal semalam..
aku nak hari ni lebih baik dari semalam...
um hari ni aku rasa nak buat kerja aku yang banyak2 itu...

oopss aku lupa plak.. kepada si Dia.. aku harap dia pun berada dalam keadaan
yg cool.. don't be tension2 ya DEar... heheehe..
hope everything will be done....

* klu ada masa mlm ni nak g tgk home concert...

No comments: