Monday, March 2, 2009

bulan baru..

assalamualaikum....

hari ini aku balik dgn awal semata-mata untuk balik bilik...
untuk apa aku balik awal...??
  • aku balik sebab aku nak study esok ada midterm...
  • and yang pasti tak sabar nak buka blog... nak tgk kot2 ada pesanan dari si DIA...

... hari ni agak sedih sebab tak dapat jumpa my supervisor..

tak dapat nak tunjukkan perkembangan PTA aku...

but ALhamdulllilah aku dah siap bab 4 n 5.. now tinggal nak bagi siap full draft...

sedang aku asyik membaca nota........

tetiba mata aku terlihat pada satu nota yang aku letak kat tmpat aku study....




baru aku tersedar rupanya.. dah masuk bulan 3...
so maknanya... present VIVA tak lama lagi lah...
aduhhh takut plak nak menunggu saat itu......

semoga hari itu tiba dan aku bersedia untuknya....

;-)

1 comment:

Cik Kasma said...

ya jes.. tp tak taulah betulka aku buat tu...

ya aku sentiasa doakan kwn2 ku...

buat bagus2 ar