Wednesday, December 10, 2008

SELAMAT HARI RAYA. QURBAN.....




Selamat hari raya qurban,
utk mak dan ayah, kawan2 yang kt kg tu..
kawan-kawan korang jgn lupa sama aku ni....
korang jahat... tak msg raya pun kat aku ye....
korang jahat taw......(sedih aku....)

raya ni... aku ddk kat srwk..... aku
raya dgn geng-geng yang tak balik sem ni....
kitaorang beraya sakan gak lah........
ada lah beberapa buah rumah yang menjadi mangsa kunjungan kmi...
hahahahah.... sabarlah kepada pemilik2 rumah yang menerima
kunjungan kami yah....
(minta maaf yah makcik, pakcik)

kat bawah ni ada beberapa pic yang
aku share kt korang.... lihat lah gelagat
anak-anak terbiar di cuti sem... hehehehe

mien, kasma n kechik cuba untuk tersenyum walaupun
dalam hati penuh kesedihann...


hidangan yang membuka selera ku pada pagi itu.....

aku dipaksa untuk mengambil gambar mereka....
(jahat korang)

wajah anak perantau yang kesedihan..... (konon je tu)

*selamat hari raya kepada semua.... hope kepada yang pergi naik haji,,, harap2 sapat haji mabrur... dan semoga selamat kembali ke tanah air....



No comments: