Friday, December 5, 2008

result keLuar dah.......

Semalam kan... tepat jam 12:00am...
aku sdH tercongok2 depaN laptop aku.....
aku mau tunggu resuLt keluar.....

aku dengan penuh semangat yang berkobar-kobar menunggu result aku kuar...
uish... tiada pun result keluar.... tipu jak anjung tue (anjung laman web check result)
katanya 5 hb dah boleh chek....
tapi tak ada pun...

hem ndak apa.....
aku sabar....
mungkin jam 9.00pagi baru boleh check....
aku bangun awal lah semata-mata nak tegk result aku...
tapi............
hampa.........
belum ada lagi.......
aduhhhhhh
gerammmmmm!!!

bila jugak result mau keluar ni......
aku dengan penuh kehampaan tertidur semata-mata untuk menunggu result aku keluar....

3.15pm....
sedang enak aku dibuai lena....
amienah... ( member masa aku cuti sem ni )
call aku..........
ish.... min ni kacau aku tidur....

mien : oi ko tidur ker??
aku : yelah min.... ngantuk aku ni....
mien: wei result dah kuar lah....
(aku terus bangun dari katil dan menuju ke Laptop Kesayangan Aku)

terus jak aku buka laman web anjung unimas
heheheh baru aku semangat......
aku check lah result aku...

amin.....
alhamdullillah result aku memuaskan hatiku...



No comments: