Thursday, December 25, 2008

dah Abess dah...

wahhh... dah nak abes dah cuti aku ni.. terlalu banyak perkara yang berlaku semasa aku cuti sem ni.. terlalu banyak memori indah... terlalu banyak suka dan duka... tapi aku lebih suka berkongsi yang suka daripada yang duka... macam aku kata semua yang indah kadang-kadang perlu dikongsi bersama...
hem.. cuti sem ni aku habiskan dengan aktiviti yang agak kurang berfaedah.. chat atau dalam bahasa Indonesia (ngecat lho).. huhu banyak garam.. ehhh salah lagi banyak ragam manusia aku jumpa dalam dunia maya ni.... nak jadikan makwe la.. nak jadi akak angkat lah... nak jadi wife lah.. huhuhu nak jadi bisnes partner takde lak.. huhuhuhu mybe tau kot aku tak ada modal.. by the way semua tu aku jadikan sebagai satu pengalaman semasa aku masih bergelar seorang pelajar...

itu pasal aktiviti yang kurang berfaedah....
tapi aktiviti berfaedah banyak gak... aku hang Out ngan kechik N min... pas Tu g tolong Aswat edar borang... aswat tolong aku edar borang.. wah saling tolong menolong gitue..... hemm paling aku suka time cuti ni.. aku dah meningkatkan skill memasak aku.. uisehhh... ok lah drpd aku tak tau masak kan....??

selain tu aku g gak join kechik membuat recording utk FYP (Final year project) dia... ermm ok jugak lah... walaupun tak tau nak tolong aper,,, tp tolong teman pun kira ok gak kan....
em.. tak lama lagi sirih nak pulang ke ganggang dah,,, (aku nak blik kolej aku da,,,)
babay kenanga..n bababy mien.. thx banayk2 sudi bagi tumpang kat umah min, tolong masak2kan untuk i... heheheh sedap tau u masak... hem by The way thx Lot...
nanTi kat Fakulti kita berjumpa mcm biasa heheheheh........

KAT BAWAH NI ANRATA XTVT MASA CUTI SEM,,,, TAKDER PON YANG BERKAITAN NGAN FYP.....

aku ngan mien... menjadi krew....

menjadi krew untuk kecik...

shopping makan....


makan cempedak goreng......

makan kat the Spring.......


No comments: