Friday, December 26, 2008

Sahabat....


Ingin aku singkap kembali
Kenangan lama agar bersemi
Inginku ulangi kisah manis
Agar terus bersemadi

Ingatlah aku sebagai rakanmu
Kenaglah daku dalam doamu
Begitulah indahnya kisah dahulu
Engkau sebagai temanku

Apabila engkau terjaga
Satukanlah harapanku denganmu
Kerana ianya bakal berpadu
Mimpi si penunggu yang setia
Layarkanlah impian doamu
Sesungguhnya aku masih mengingatimu
Sebagai kawan rakan dan teman
Semoga kita diberkati Allah

Kudoakan kepadamu agar bahagia
Di dunia dan akhirat

aku sangat suka lirik lagu ni.... mengingatkan kepada sahabatku yang aku syangi.....bagi aku sahabat ni lah yang menjadi penyeri dalam hidupku.... i lov U fren... mmmuah


alex , mieja n Farhan... i lUv u alll

walau berbeza bangsa dan agama......kita masih boleh
bersahabat kan,,,

dari kecil Hingga Dewasa kita bersama..

terlalu banyak yang kita kongsikan......

(kasma, dyna b atiek)

I luv U all

kenangan zaman persekolahan kita sentiasa menggamit

memori indah....

1 comment:

Lezna hangat said...

salam maal hijrah dan selamat menuju ketahun 2009