Tuesday, June 22, 2010

fall love again!!

ieww.. tajuk yang agak poyo disitu.. emm.. sudah lama aku tak menconteng dalam blog ni.. bukan apa tiada idea..tapi sejak dua menjak aku gagahkan diri sebab tiada sudah tempat mau meluah.....
hurmm.... ( sambil mata2 melihat bos dalam opis.. takut dia keluar) hahah staff yang agak nakal,
hari ni genap 2 bulan sudah perkenalan aku dgn org itu... sapekah??? ahahhaha
mana boleh g tau.. rahsia bah.. cuma nak inform yang aku rasa senang berkawan dengan dia
walaupun dia agak nakal dan mulut agak kurang ajar sikit.. tapi itulah yang buat aku senang dengan dia..
kehadirannya membuat aku lupa dgn si lelaki yang membuat aku kecewa 4 bulan yang lalu..
arghh sudah!! tak mau dah cakap pasal budak lelaki itu..

now sekarang aku bahagia dengan dia.. tapi kan...ada TAPINYA..
aku ndak pastu pasal relationship kami.. sebab.. walauupun aku dah kenal dia dulu2
, tapi rasanya LONG DISTANCE RELATIONSHIP ni susah mau di ramal..
pa lagi berhubung hanya melalui MUKABUKU..CALL..SMS.. tapi masih belum dapatyakin kan aku sebenarnya.. aku cuma berharap ia akan menjadi lebih baik sbeelum ni.. huhuh....


kadang2 hub long distance tu lebih baik!!



No comments: