Tuesday, April 20, 2010

aku di uji lagi

Salam..
hari aku tiba-tiba mendapat kekuatan untuk menulis di blog,
aku rasa tiada tempat lain untuk aku meluahkan, hanya blog ni yang boleh aku percaya
untuk meluahkan apa yang terbuku dalam hatiku..

DIa..
untuk kali ke2 aku mendengar kata perpisahan dari dia, aduhh sakitnya.. kenapa yah dengan mudah dia mengucapkan kata-kata macam tu.. adakah dia rasa dengan meluahkan perkataan sebegitu, semua masalah akan selesai..
Dia..
aku tidak tau apa yang ada dalam fikirannya yang boleh buat dia berkata macam tu.... kenapa yah dia cepat berubah.. alasan yang diberikan sangat mudah.. dia kata dia dah tak da perasaan sayang dan dia dah cuba untuk memupuk rasa cinta tu, tapi tak dapat juga..
ntahlah aku tak nampak pun cara dia tu.. atau aku terlepas pandang??
Dia..
aku akui mungkin ini sangat berat untuk aku terima.. tapi aku yakin mungkin ini cara yang terbaik untuk kami berdua.. BERPISAH.. yalah sebab kalau satu pihak sahaja yang berusaha untuk hubungan ini,, hubungan ini takkan kemana.


dan kepada siDIA.. tanks 4 everything...
kita belajar mencari haluan hidup kita masing-masing

2 comments:

AtieAbid said...

xpa k..ko cantek bah jugak..banyak lagi yg mau ngan ko..sekali petik jari, 10 mari..
jangan pikir sgt..just enjoy ur life..
=)

kasma said...

atie, ia.. aku pun dah malas bah mau fikir dia tu.. ndak pndai menghargai apa yg depan mata... huhuh it's ok.. betul apa ko cakap enjoy jakk