Wednesday, June 23, 2010

Aku mau kawin sudah!


Tajuk yang agak gempak disitu.. huh!!
yelah tu.. sebenarnya tu aku dapat dri wall kawan aku
dan yg paling ndak bestnya, org yang kawin tu adalah orang yang pernah berjanji
dengan aku.. heh! yalah tu.. well ndak mau cerita banyak..
aku bukannya mau cemburu.. pa lagi mau kacau dia..
aku syukur sangat dia mendahului aku
nampak sngat dia laku sebelum aku..
(ayat ku yang agak yakin disitu nampaknya..)hahaha
cuma,
.
.
.
..
Terkilan.... sebab..
dia mendahului aku
(mcm pertandingan pulak..)
tapi ndak palahaku pegang ayat ni yang selalu aku pegang dari dulu sampai kini
JODOH PERTEMUAN AJAL DAN MAUT
semua di tangan tuhan, kita hanya mampu
merancang
tapi tuhan yang menentukan segala-galanya

serapi manapun..
semolek manapun perancangan yang kita lakukan
kalu tuhan tak mengizinkan ia berlaku
ia takkan berlaku

dan pada sidia..
kalau kau terbaca blog ku ni..
send2 lah kad jemputan mu yahh
nanti aku pergi
jan risau.. ku solok juak bah
P/S: solok bahasa bugis means hadiah
dan paling penting mau memeriahkan majlis kawan2..
huh! penat sudah aku mau sedih2 ni
apa2pun


aku mendoakan kebahagiaanmu hingga akhir ayat.. tak henti2 berdoa untuk kebahagiaan semua orang

sekian..... <3 <3

No comments: