Saturday, February 14, 2009

susah sangat ker???????

susah sangat ker nak jadi setia ni....
susah sangat ker nak jadi baik.....
susah sangat ker nak menjadi orang yang jujur ni...........
humm memmang suusah.. sebab kita dilahirkan bukan dalam acuan yang sama.. pelbagai karenah dan "peel" yang harus di hadapi...
tapi kadang2 bosan melihat perangai yang sedemikian rupa..
kadang2 mencabar kewarasan sebagai manusia...
tapi.. memetik kata2 bernama.. nobody perfect in the world
so nak tak nak.. hadapilah...
uishhh mungkin ada diantara kita yang khilaf ataupun alpa dengan keadaan diri sendiri..
kita sebagi yang melihat tegurlah seadanya..
tanpa perlu mengguriskan hati orang itu...
wassalam..

17 comments:

Ayan said...

nape ni???

kasma said...

nape yer???
tak taulah naper
hehehehhe

Ayan said...

mmg sah ni...
br lepas break off ni...
SAH SAH SAH....

kasma said...
This comment has been removed by the author.
kasma said...

yan: mana ada.. semua tu saja jer,, tak ade pon..
ne ada kmek begerek..
kitak tok pande jak neka yah??
jeng..jeng..
btw.. takdelah... ;-)

Ayan said...

biar btl...
kalau mcm tu..
blh msk jarum la ni????

hehehehe...
jeng jeng jeng jeng...

kasma said...
This comment has been removed by the author.
kasma said...

yan : upss... boleh kew????

jeng..jeng...jeng..

boleh kot..

hehehhehehe

Ayan said...

kmk sies ma...
ktk single nak...

kmk msk jarum tuk...

hehehe....

kasma said...

Ye ayan...

kmek single gik ba...

mun kitak sudi..
sikda masalah bah...
hehhe

Ayan said...

kmk sudi...
ktk???

kasma said...

kmk sd gak lah...

Ayan said...

thankzzzz....
pa plh tuk???

dah mamam???

kasma said...

sm2 ;-)

tak da polah apa..

td hbs klas trus g mkn...

kitk dh makan ka??

Ayan said...

ms ni blm lg la..
igt nak bwk ko mkn sali...
tapi msg2 bz...

xpe...
lain kali blh ...

kasma said...

aok..

masing2 ktk bz...

sikpa mun ada ms ktk mkn sm...

k

Ayan said...

ok...
hehehehe...