Monday, February 23, 2009

hilang tension, tp tmbh tension...

selepas mendapat jawapan keputusan VIVA...

apa itu viva?? not ke
reta ok....

tapi ia adalah presentation utk pelajar2 tahun akhir....

aku rasa berat hati untuk menerima bahawa aku presenter hari last...

(lama nya menang
gung azab.)

aku dgn kwn2ku yang ngegeh (farhan n Rosdi) telah
membuat kesepakatan

untuk mengunjungi pusat karoake ya
ng di sahkan oleh unimas...

aku dgn bersemengat untuk mensumb
angkan suara aku...

yang lebih sedap daripada suara kat
ak panggil hujan tu...

dgn riak dan takburnya aku memebli RM 10 token...(tp sbnrnya syer ngan kwn2)

untuk bernyanyi sakan.....

tapi hampa.... dngn duit tu aku hanya dap
at menyanyi untuk 2 lagu jer...

tapi 2 lagi dah ditelan oleh mesin tak guna tu....

ishhhhh tension....

ingat nak hilangkan tension... tapi tamb
ah tension ada lagi lah...

tapi.. dalam tension2 sempat juak aku begamabr....
mmg minah gmbr
lah...

ahaks....
.

eirk... rosdi buat muka kenjar....

aha.... sapa ni...??
rosdi yang ngegegehegegee

tak perlu diperkenalkan lagi......
tapi.... chantekkerr??
wajahku tersenyum hanya pura2 kerana

aku sebenarnya tension....

apahal aku dapat hari last.....


No comments: