Thursday, April 30, 2009

CInta lagi...

aku teringat pulak satu kisah...
kisah ni terjadi aku dengan budak kelas...
kisah kita orang berbicara apa itu cinta...
aduh.. lwak rasanya.. bila budak2 kelas aku memberikan terlalu banyak
nama untuk cinta....
nak tau apa nama2 yang dorang bagi.... ha..
Ada berbagai jenis cinta...



Cinta junior.
ni khas untuk nazri......


Cinta Batu 7.

ni lak untuk Ida n Gjie... Mat tiarap weh...

Cinta Cashier.
esh,, epul jer yg tahu kisah ni....


Cinta Tmt pun Ada....
ni... biarlah rahsia...



Cinta Battle Of The Band..
Ni lak.. yg aku tau siti.... betul ker??

Cinta Lawye
r...
ha.. farhan ngegeh punya cinta ni....

Cinta Fakulti.....


betulkan ena... chantek???

Cinta Sekelas...
nazri lagi.... n Asmah juga kot....


Cinta Fss Tak kesampaian...
haha,,, Ina betulkah ni...???

ape2 je lah korang.. janji korang bahagia dengan definisi cinta korang masing2.. tu..
jgn sedih plak belakng hari....

4 comments:

syahrulnizam said...

Cinta TMT pun ada kah? :-)

Saya tidak bertanggungjawab atas apa-apa kesan fizikal atau mental selepas mengambil kursus ini :-)

kasma said...

hehhe ade kot.. kwn2 sy kata ada..

Insya ALLAH semuanya akan aman.. tanpa siapa pun perlu bertanggungjwab..
;-)

::Noorul Ena:: said...

wah....aku ske cte ni...!!

kasma said...

hehhee..
idea dtg scara tetiba pas balik dr kafe haritu.. hehehhe