Thursday, January 29, 2009

aku yang keseorangan....

Aku yang keseorangan....
aku sendiri menghadapi time-time susah...
di mana semua orang time ni???
Mybe semua orang bizi ... aku pulak tak sudah-sudah minta bantuan ngan orang..
( apa tak reti buat sendiri ker)
kalaulah aku punya kemampuan untuk melakukan seorang diri... aku tidak akan minta bantuan kalian... tapi... aku tak mampu melakukannya seorang diri...
aku perlukan sokongan kalian
Seandainya Aku punya Sayap Untuk Terbang,,,
aku akan terbang kepangkuan bondaku
untuk meluahkan semua kepayahan dan kesedihan yang aku
alami.....
namun apakan daya
aku juga manusia biasa
Ya Allah kau berilah kekuatan untuk aku meneruskan perjuangan ku
yang belum SELESAI...

7 comments:

Ayan said...

wow..sdh na bunyi..thank untuk komen ktk..;)

kasma said...

aOklah.... welcome...

Ayan said...

be happy awlways k..
brk lps break off ka???

hehehe...:-)

kasma said...

uish... mn ada.. pndi2 jer... uish.. cuma tension dgn perangai manusia yg pelbagai ragam ni..
huhuhu.....

urm.. amcm fyp? ok tak?

Ayan said...

yeke???
hahaha...klau x byk ragam, xbyk la karenah..
smua jd stereotaip la..
mn best...

FYP stkt ni msh g kat takuk lm..
byk g mini projek nak kn buat..
tahun ni sprt thn2 yg lps..

so.. pa kbr??

A.z.i.E.m.A said...

sabar ye...
hehe...
xbaik cdih2...
gdluck in whatever u do....
hihihi

kasma said...

ayan : kbr baik.. sihat.. bagus lah, buat fyp tu.. jgn asyik di takuk yang lama.. huhuhu
ima : ye.. sabar lah ni... ko pun gud luck jgk eh..