Saturday, November 29, 2008

to Be coNtinue.... Nasi Lemak dan Campaign,,

ini Sambungan yg cerita kempen keselamatan semalam... kita orng banyak dapat manfaat jugak daripada kempen tue..... aku selama ni agak buta pasal peraturan kat jalan raya... tp dgn adanya kempen tu.... aku dah tau lah serba sedikit...
bawah ni gmbar lagi..... sorilah kalu korang kata aku ni asyik letak gmbr jer..... besalah permulaaan tp haarap2 korang boleh terima ok...

p/s daripada kechik : adik jgn Lupa pakai topi keledar ... pandang kiri kanan.... dan jangan melintas seperti ayam

mien menasihati patung itu..... kechik pula..... cuba melawan ketinggian patung itu....
sedih aku melihat kedua2 kawan ku ini... tetapi apakan daya.......

Zie bahagia terpancar kebahagiaan bertemu kawan lama yang sudah terlalu lama tidak ditemuinya.... wah Zie.... .. aku dgr bnyak dpt brg aritue... siap dpt keychain lagi ek.......


.
kedua-dua kawan ku seperti first time melihat Pc...... hakikatnya mereka melihat result mereka.... lihat lah kebahagiaan terpancar di wajah mereka...


itu lah antara xtiviti2... kami pada hari itu..... walau pun hujan dgn lebatnya semasa kami pulang... tap alhamdullilah dengan Gaya pemanduan ZIe.. ala2 Alex Yoong..... akhirnya kami sampai dgn selamat amin.......
terima kasih kepada zie....

1 comment:

zulpero said...

mkn nasik lemak kat mana...dgn pakwe ker......