Saturday, May 2, 2009

ihklas dari hati..

salam semua kawan-kawan...
sekarang adalah waktu kita menghitung hari utk meninggalkan unimas terchenta..
sebelum kita semua melangkahkan kaki meninggalkan unimas..
tp akan balik semula bulan 8.. utk konvo Insya Allah...
aku nak membuat permohonan maaf secara terbuka.. mybe hari tu tak sempat nak maap2pan..

korang.... ( air mata menitik membasahi lapotop... ;-()
ok.. sambung lagi.. korang.. aku nak minta maaf banyak2 ngan korang
aku mungkin dah banyak sakitkan hati korang dalam kita bergelak tawa bersama.. mungkin ada kata2 yg kurang menyenangkan keluar dari bibir comel ini.. ( comel ker??)

Special.. To MY beloved Fren.. SITI FARHAN..madu..aku minta maaf banyak2 ek.. sepanjang kita bekawan mungkin aku dah banyak sakitkan hati ko.. n kenangan kita berdua juga terlalu banyak.. (isshh air mata dititiskan jgn) rahsia kita berdua tersemat dalam hati ini... nanti dah smpi KL jgn lupa kat aku yg chantek ni( chantek ker).. pandai2 jagi diri taw.. aku dah takde lg kat sisi ko, nak ajar yg bukan2 kat ko.. igt taw jgn belajar bukan2 dari orang lain.. dorang tu tak betul.. aku jer boleh ajar ko bukan2 hehehe..

jangan tangisi perpisahan itu nanti..

TO ALEX.. thx prends.. dah banyak benda baru ko ajar aku.. thx utk semuanya..
aku tak akan melupakanya...

to geng2 nasi ayam Penyet..
ida kechik, ena johor,ina ketak, man_mus, huda,
gembira dpt kenal korang...

apa2 pun semoga kita dapa berjumpa lagi..

korang semua teman terbaik pernah aku miliki...

2 comments:

::Noorul Ena:: said...

wlupun ko laser.....tp ko besh weh....all d besh tok ur life akn dtg..:) demi persahabtn..jgn lpe sume kngn yg pnh dak2 am alami..

kasma said...

yalah weh.. ko pun same.. demi persahabatan tetap kekal diingatan weh,,